Chorus Call
Servicii

Servicii de teleconferință pentru industria financiară și relațiile cu investitorii.
Chorus Call Hellas este un furnizor de servicii de teleconferință, oferind cel mai avansat și experimentat serviciu personalizat din industrie, conceput pentru raportările financiare trimestriale, zilele pentru investitori și spectacole.
Chorus Call Hellas vă va găzdui conferința în IR și webcast-ul cu soluții personalizate, asigurând furnizarea de informații rapide și exacte analiștilor, acționarilor și investitorilor printr-o atenție sporită la detalii și angajament pentru excelență.

hidden
Detalii

Chorus Call Hellas este primul furnizor de servicii de teleconferință situat în Atena, Grecia, și a fost înființat în anul 2002. Membru al Chorus Call Inc, o companie multinațională, cu peste patru decenii de experiență internațională pe piața teleconferințelor, Chorus Call Inc. are sediul în SUA și birouri internaționale în Grecia, Italia, Elveția, Germania, Australia, Canada, Brazilia, India, Japonia, Africa de Sud și Noua Zeelandă.

Chorus Call Hellas a operat cu succes în Grecia și în regiunea mediteraneană, oferind o gamă completă de servicii audio, video și web, concentrându-se pe standarde de înaltă calitate și asistență superioară pentru clienți. Nu există limitări în ceea ce privește serviciile audio și  cele de videoconferință, sprijin, asistență personală sau direcție profesională.

Compania este poziționată în mod unic, datorită faptului că este singura companie de servicii de conferințe din lume și, de asemenea, un lider de piață în proiectarea și fabricarea de echipamente pentru conferințe audio și video, purtând marca companiei surori Compunetix Inc. Compunetix are cea mai mare implementare globală a sistemelor de teleconferință din industrie și a fost introdusă în Space Technology Hall of Fame in 2020 pentru dezvoltarea tehnologiei de conferințe NASA, care este acum utilizată de aproape fiecare furnizor important de conferințe.

Construit pe baza unui serviciu superior pentru relația cu clienții, Chorus Call este dedicat excelenței. Ne adaptăm serviciile pentru a se potrivi  cu nevoile clienților noștri, oferind soluții personalizate, răspunzând oricăror solicitări de ultim moment, dar păstrând în același timp standardele premium de asistență pentru clienți pentru care suntem cunoscuți.

Website: https://choruscall.com/greece/

Serviciile noastre de teleconferință inlclud:

  • Conferințe audio și video
  • Webcasting – streaming
  • Înregistrări digitale și playback
  • Instrumente de colaborare și prezentare – c-meeting
  • Soluții de teleconferință personalizate
  • Servicii media

Serviciile noastre de teleconferință găzduiesc piețe precum:

  • Relația cu investitorii și anunțuri IR
  • Adunări generale
  • Întâlniri corporate
  • Întâlniri ale consiliului
  • Întâlniri consultative
  • Întâlniri cu angajații
  • Prezentări
  • Educație
  • Conferințe/ simpozioane/ seminarii/ webinarii
  • Întâlniri și evenimente comunitare
Achilleas Nikolaidis

Sales Executive
anikolaidis@choruscall.com

eVOTE
Servicii

eVote este o soluție completă pentru desfășurarea Adunărilor Generale ale Acționarilor, care include toate posibilitățile de a participa la ședința AGA prin corespondență, on-line sau fizic.

hidden
Detalii

În prezent poți vota la companiile unde ești acționar prin participare fizică sau prin corespondență. Dacă ceva te impiedică să participi la ședința adunării sau plicul tău conținând votul nu ajunge la societate, cu ajutorul eVote nu vei mai rata niciodată o Adunare Generală a Acționarilor.

eVote se aliniază recomandărilor ASF și oferă posibilitatea participării acționarilor la Adunarea Generală a Acționarilor prin:

  • Vizualizarea online a transmisiei audio-video din sala de ședință cu traducere simultană;
  • Sistem de votare printr-un singur click, “live” în timpul ședinței sau “off-line” anterior desfășurării ședinței;
  • Gestionare eficientă a timpului de desfasurare AGA;
  • Vizualizarea în aplicație a ordinii de zi și a materialelor suport;
  • Cvorum permanent actualizat și afisat tuturor participantilor la ședință; 
  • Calcul automat al voturilor primite în cadrul ședintei sau anterior;
  • Posibilitatea de a adresa intrebari “on-line” în timpul ședinței către președinte sau de a face consemnări în procesul verbal; 
  • Alegere live a secretariatului de ședință;
  • Emitere raport/proces verbal al Adunării.

Beneficii aduse companiei:

  • Acuratețe, prin lipsa erorilor umane în numărarea voturilor și a cvorumului;
  • Condiții sporite de cvorum, prin facilitarea participării acționarilor la AGA;
  • Siguranță / Audit: sistem auditat, calcule de prezență și vot certificat;
  • Optimizarea timpului alocat, a consumabilelor și a resurselor umane necesare desfășurării AGA;
  • Guvernanță corporativă, promovând corectitudinea, transparența și responsabilitatea companiei față de acționarii săi;
  • Creșterea valorii de piață a companiei: o mai bună conectivitate între companie și acționari are efecte directe în creșterea capitalizării companiei;
  • Creșterea lichidității companiei: o mai bună comunicare între acționari și companie generează un plus de atractivitate pentru companie.
Mihai CHISU

CEO eVote
mihai.chisu@evote.ro

ENVISIA Boards of Elite (ENVISIA)
Servicii

Programe de calificare postuniversitare, Programe de Certificare, Cursuri deschise Master-Class și Cursuri Scurte, Cursuri si Programe de training Personalizate pe industrii si companii, Coaching și Mentorat pentru DIRECTORI NE-EXECUTIVI și DIRECTORI EXECUTIVI, Servicii de Board Design si Board Profiling.

hidden
Detalii

ENVISIA Boards of Elite (ENVISIA) – Lansată în septembrie 2018, Envisia este prima școală de afaceri din Romania dedicată membrilor consiliilor de administrație (C.A.) și celor care vizează sau lucrează cu acestea: C-suite (CEO, CFO, COO, CIO, CRO, etc), specialiști cu înaltă expertiză care vizează poziții în C.A. (avocați, analiști financiari etc). Envisia oferă prin intermediul partenerilor săi, universități de prestigiu din Europa, programe certificate și acreditate, de profesionalizare a rolului membrilor în Board-uri, care acoperă o arie mai largă de dezvoltare a competențelor și abilităților de conducere, servicii de Board Design si Board Profiling, precum și de evaluare a Board-urilor.

Alături de programe academice de elită, prin parteneriate educaționale cu importante asociații profesionale internationale si locale, și colaborarea cu experți de top străini și români, ENVISIA Boards of Elite livrează cursuri specializate și programe de training & coaching personalizate pe nevoile companiilor si industriilor specifice.. Principalul obiectiv al ENVISIA îl reprezintă evoluția profesională și personală a elitelor, pentru dezvoltarea unui mediu de afaceri care să genereze progress economic și social pe termen lung.

Toate programele ENVISIA sunt dezvoltate în parteneriat cu cercetători, experți de top în domeniul lor și instituții de învățământ de elită internaționale. Puteți găsi mai multe detalii despre cursurile noastre vizitând website-ul nostru www.envisia.eu.

Pe lângă cursurile deschise, ENVISIA dezvoltă cursuri și programe adaptate sau personalizate în funcție de cerințele speciale ale clienților. Cursurile sunt offline, online (e-learning, streaming live) sau combinate (offline și online).

Gabriela Hârțescu

Chief Operating Officer
gabriela.hartescu@envisia.eu

INNOVA Project Consulting
Servicii

Servicii de consultanță în sustenabilitate; Cursuri: Raportarea Non-financiară, CSR Manager, Consultarea Părților Interesate, Manager Proiect.

hidden
Detalii

INNOVA Project Consulting este una dintre puținele companii de consultanță din România cu experiență concretă în Sustenabilitate, cu un portofoliu de clienți importanți care cuprinde unele dintre cele mai mari firme din România și cu o echipă de consultanți cu experiență națională și internațională.
Integrarea practicilor de Dezvoltare Durabilă intr-o organizație inseamnă începerea unui proces de gestionare a schimbărilor. Din acest motiv, oferim următoarele servicii:

I. Servicii de consultanță în sustenabilitate:

  • Elaborarea Strategiilor de Sustenabilitate și a Planurilor de Acțiune aferente;
  • Realizarea sistemelor de management pentru indicatorii de performanță non-financiară utilizați în procesul de raportare;
  • Derularea proceselor de consultare a părților interesate;
  • Analiza de materialitate (inclusiv dubla materialitate);
  • Realizarea Rapoartelor / Declarațiilor non-financiare sau a Rapoartelor de Sustenabilitate;
  • Auditarea Rapoartelor / Declarațiilor Non-financiare;
  • Planuri de comunicare pentru Rapoartele / Declarațiile Non-financiare sau Rapoartele de Sustenabilitate;
  • Evaluarea performanței de sustenabilitate;
  • Elaborarea Strategiilor de Responsabilitate Socială Corporativă (RSC) și a Planurilor de Acțiune aferente;
  • Sprijin pentru implementarea taxonomiei (sistem de clasificare pentru activitățile economice sustenabile);

II. Training Courses:

  • Raportarea Non-financiară;
  • CSR Manager;
  • Consultarea Părților Interesate;
  • Manager Proiect;
Mihaela Croitoru

Managing Partner
office@innovaconsulting.ro

Invoke
Servicii

Soluții software pentru raportarea financiară.

hidden
Detalii

Invoke publică soluții software specializate pentru procesarea informațiilor financiare, fiscale și de reglementare. Un jucător european de referință, Invoke se remarcă datorită inovației și progreselor tehnologice, datorate unei game unice de software care integrează cele mai noi tehnologii pentru citirea, publicarea, producția colaborativă, validarea și analizarea informațiilor financiare în format XBRL și inline XBRL (iXBRL).
Invoke oferă soluții pentru organismele de reglementare internaționale și ajută sectoarele bancare și de asigurări să îndeplinească cerințele de reglementare locale și europene.
Invoke a dezvoltat o soluție ESEF folosind un model SaaS end-to-end, care acoperă întregul proces de producere a rapoartelor financiare anuale și a documentelor de referință în format iXBRL solicitat de ESMA: cartografierea situațiilor financiare, crearea taxonomiei extinse, extensii de ancorare, etichetarea raportului, aprobarea și publicarea iXBRL pentru autoritatea de reglementare.

Andrei Sestovschi

Head of Sales UK
contact-london@invoke.fr

Mazars Romania
Servicii

Deal Advisory; Governance, Risk & Compliance; Cybersecurity & RPA Advisory; Financial Services Regulatory Compliance; Enterprise Reshaping

hidden
Detalii

Mazars is an internationally integrated partnership, specializing in audit, accountancy, advisory, and tax services. Operating in 91 countries and territories around the world, the company draws on the expertise of 40,400 professionals to assist clients of all sizes at every stage in their development.
With 25 years’ experience on the Romanian market, the Financial Advisory Desk helps clients to understand and address the complex challenges facing their businesses. By combining a service-centered approach, deep industry knowledge, and market-leading technical skills, Mazars creates a competitive advantage for organizations by unlocking growth potential:

  • Deal Advisory (M&A, Valuations, Scenario modeling, etc.)
  • Governance, Risk & Compliance (Internal Control, Internal Audit, IT Audit)
  • Cybersecurity & RPA Advisory
  • Financial Services Regulatory Compliance (IFRS 9, IFRS 16)
  • Enterprise Reshaping
Razvan Butucaru

Partner, Financial Services & Advisory Leader
razvan.butucaru@mazars.ro

ParsePort
Servicii

Financial reporting in ESEF; XBRL format

hidden
Detalii

ParsePort este un furnizor de soluții pentru raportarea financiară în ESEF și în formatul XBRL și se adresează autorităților, băncilor, companiilor de asigurări, fondurilor de pensii, auditorilor, companiilor listate, precum și companiilor mai mici din întreaga lume.
ParsePort are una dintre cele mai rapide, mai simple și mai rentabile soluții XBRL din piață. Cu sediul în Danemarca, dar cu birouri locale în multe țări europene, ParsePort ajută companiile să respecte cerințele europene și locale.

Bobby Iliev

Sales Manager, ParsePort Balkans
bobby.Iliev@parseport.com

UBPartner
Servicii

XBRL software and services

hidden
Detalii

UBPartner este un important furnizor global de software pentru raportarea reglementată de către autorități. Misiunea noastră este să dezvoltăm soluții SaaS simple și locale, în funcție de nevoi, bazate pe cea mai avansată tehnologie XBRL certificată din lume.
Gama de programe UBPartner este complet certificată de XBRL International și în conformitate cu ESMA.

Ylan Assaraf

Head of Business Development EMEA
ylan.a@ubpartner.com

Zebra Corporate Communications
Servicii

Raportare digitală Rapoarte anuale, Rapoarte de sustenabilitate, Rapoarte interactive, Rapoarte pentru conformarea cu ESEF, dezvoltarea website-uri companie sau IR.

hidden
Detalii

Zebra Corporate Communications este un lider global în domeniul raportării digitale, expertiza noastră constând în rapoarte anuale, rapoarte de sustenabilitate și rapoarte interactive, rapoarte pentru conformare ESEF, dezvoltare website-uri companie și dedicate IR.
Fondată în anul 2000, Zebra a rămas fidelă filozofiei sale inițiale de a-și construi încrederea cu părțile interesate printr-o comunicare eficientă și constantă. Suportul acordat clienților noștri și adoptarea celor mai bune practici relevante au fost cruciale pentru succesul nostru. Serviciile noastre au obținut recunoaștere internațională, clienții noștri primind premii de la organizații distincte din industrie.
Printr-o comunicare eficientă, combinată cu expertiza tehnologică a companiei, sprijinim și îmbunătățim procesul de raportare al clienților noștri. Echipa noastră de peste 60 de experți are un palmares excelent în tehnologia digitală și o înțelegere unică a raportării digitale, care este cel mai mare plus al nostru și sursa noastră de mândrie.

Andrey Kozhevnikov

CEO & Founder
ceo@zebra-group.ru

Yulia Casamassima

Head of Operations & Business Development
yulia.casamassima@zebracc.co.uk